måndag 26 september 2011

Jag funnit kärlek större än livet själv


När jag ropar Ditt namn, svarar Du
När jag faller så lyfter Du mig
Du har räddat mig ut ur mörkret
Till ett hopp om ett nytt liv med Dig

Av nåd har Du befriat mig
Hela jag är Din

Jag funnit kärlek större än livet själv
Jag funnit hopp som styrker och bär genom allt
Jag var förlorad med lever nu i Dig

Du min Gud och min bergfasta klippa
Jag förtröstar på Dig genom allt
Jag ger ära och pris, min beundran
Till den högste som givits all makt

Jag funnit kärlek större än livet själv
Jag funnit hopp som styrker och bär genom allt
Jag var förlorad men lever nu i Dig

Din egen son min räddning blev
Tack Fader! Tack Fader!
Jag var blind men nu jag ser
Jag ser Dig! Jag ser Dig

2 kommentarer:

Vattenslangen sa...

Länkade till dig idag! Du är så bra!

Tolmia sa...

Fin blogg du har.
Den här sången var så vacker.