tisdag 20 oktober 2009

Vidrig dag

Idag har det varit en s k i t j o b b i g dag. Rent ut sagt - helt vidrig. Jag vet att jag kört till jobbet, men jag minns inte att jag har passerat en del korsningar. Vägarbetet som sträcker sig över närmare fem kilometer - jag minns inte att jag körde där.

Spänningarna i nacke och axlar är värre än någonsin. Tålamodet har legat på minus hela dagen. Har varit kort och tvär. Det värker i hela kroppen och huvudet spränger. Jag minns inte när jag spelade så mycket fel som jag gjort idag. Det kopplade inte. Hjärnan var redan överbelastad.

Orkade inte ta in det som mina kollegor pratade med mig om. Försökte lyssna och förstå - men efteråt minns jag inte vad vi pratade om.

Pratade idag med två av mina chefer. Berättade hur jag mår och att jag förmodligen blir sjukskriven efter nästa vecka. Nu är det bara den tredje kvar - får ta det i morgon. Lika bra att få det gjort.

Vet inte vad jag gör om inte min läkare vill sjukskriva mig. Då dör jag. Så känns det idag...

Inga kommentarer: