måndag 7 november 2011

Smått förundrad

Jag känner mig rik. Ofantligt rik. Alla hälsningar jag har fått idag... de gör mig mållös.

Du är fantastisk! Grattis! Hoppas din dag varit bra! Jag önskar dig det bästa! Ett nytt, gott och välsignat år!

Vad har jag gjort för att förtjäna de här orden? Ingenting. Jag är bara mig själv och tydligen tycker människor om mig.

Jag har fått grattis-hälsningar tidigare. Jag har hört de här orden tidigare - men i år är nog första gången som jag verkligen tar till mig dem. Som de går rakt in i hjärtat. Jag tror på orden. Jag tror på människorna som har sagt dem. Jag har läst alla sms och alla hälsningar på facebook om och om igen.

Och jag ler. För första gången på länge ler jag ända ifrån hjärtat. För jag har förstått vad det är som verkligen är viktigt här i livet.

2 kommentarer:

Tolmia sa...

Grattis från mig! Vilken fin tårta!
Kram

messan sa...

Jag önskar dig mitt varmaste grattis av hela mitt hjärta! Hoppas du njöt av tårtan och att du just du fyllde år. Ett år klokare som jag brukar säga:).
Varma kramar