måndag 21 november 2011

Lord I'm available to You

Du gav mig mina händer så att jag kunde nå andra människor
Så att jag kunde visa på Din kärlek och Din perfekta plan för oss
Du gav mig mina öron och jag kan höra Din röst så tydligt
Jag kan höra ropen från de som mår dåligt, men kan jag verkligen torka deras tårar?

Du gav mig min röst så att jag kan säga Dina ord
Så att jag kan berätta om hur fantastisk Du är för dom som aldrig hört talas om Dig
Men jag kan också se att det behövs fler som är tillgängliga för Dig
Jag har sett så många brustna hjärtan och så många människor som behöver bli fria

Gud, jag vill vara tillgänglig för Dig
Jag lämnar det jag har till Dig och jag vill göra det som Du vill att jag ska göra
Använd mig Gud, så att jag kan visa på Din väg för någon och hör min längtan
Jag har egentligen ingenting att komma med, men jag vill vara tillgänglig för Dig

Nu ger jag tillbaka till Dig av allt det som Du har gett till mig
Mina händer, mina öron, min röst och mina ögon så att Du kan använda mig som Du vill
Jag har gjort plats i mig själv så att Du kan fylla mig med Dig
Nu är jag fri och jag vill vara mer tillgänglig för Dig

Inga kommentarer: