måndag 23 februari 2009

Vila

Vila - tänk vilket fantastiskt ord. Bara fyra bokstäver, men ändå är ordet förknippat med så mycket. En del vet knappt vad det innebär för man fyller sin tillvaro med så mycket aktiviteter att man aldrig hinner stanna upp. Men en del lyckas hitta de där stunderna i livet där man bara är...

Idag började jag inte jobba förrän vid halv tre. Jag sov länge, låg i soffan och kollade på tv och varvade med att sova lite till innan jag tog tag i tillvaron och duschade och åkte till jobbet. Och hela dagen har jag känt mig helt lugn. Jag klarade av att häva när stressen började göra sig påmind och jag känner mig fridfull. Jag mår bra och jag hoppas av hela mitt hjärta att även du kan få en dag av vila, av lugn och av glädje. För det är du värd!

Kram Cece

Inga kommentarer: